Зорилго
Маркетингийн гол хэрэгслүүдийг бизнес эрхлэгчдэд таниулан, тэдгээрийг үйл ажиллагаандаа зөв хэрэглэх арга барилд суралцуулж, өөрийн бизнест тохирсон маркетингийн төлөвлөгөөг бие даан боловсруулах чадвар эзэмшүүлнэ.
Агуулга
- ЖДҮ-ийн зах зээлийн гол механизмууд
- Нөхцөл байдлын шинжилгээ: зах зээлийн бүтэц, зах зээлийн өөрчлөлтийг урьдчилан таамаглах, компанийг амжилтанд хүргэх хүчин зүйлс, өнөөдрийн өндөрлөгт хүрсэн үр дүн
- Бизнес эрхлэгчийн зарчим: зах зээл, борлуулалтын сувгийг сонгох, маркетингийн гол хэрэгслүүд, үндсэн зорилт
- Маркетингийн иж бүрдэл: бараа бүтээгдэхүүний нийлүүлэлт, хувиарлалт
- Маркетингийн төлөвлөгөө, төсөв
- Мc Kinsey матриц
- Хэрэглэгчидтэй харилцах
- Маргаан, санал гомдлыг хүлээн авах
- Компанийнхаа маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, танилцуулах
Сургалт: Онолын хэсэг, багийн ажил, маркетингийн төлөвлөгөөний танилцуулга
Үргэлжлэх хугацаа: 2,5 өдөр
Үнэ: 589'000 MNT / (BPN-ийн хөтөлбөрийн оролцогчид :10%-ийн хөнгөлөлттэй)
Сонирхсон хүн бүрт нээлттэй
Төлбөрт цайны завсарлага, өдрийн хоол болон сургалтын гарын авлага, материалын зардал багтсан болно.