МАРКЕТИНГ

Зорилго

Маркетингийн гол хэрэгслүүдийг бизнес эрхлэгчдэд таниулан, тэдгээрийг үйл ажиллагаандаа зөв хэрэглэх арга барилд суралцуулж, өөрийн бизнест тохирсон маркетингийн төлөвлөгөөг бие даан боловсруулах чадвар эзэмшүүлнэ.

Агуулга

  • ЖДҮ-ийн зах зээлийн гол механизмууд
  • Нөхцөл байдлын шинжилгээ: зах зээлийн бүтэц, зах зээлийн өөрчлөлтийг урьдчилан таамаглах, компанийг амжилтанд хүргэх хүчин зүйлс, өнөөдрийн өндөрлөгт хүрсэн үр дүн
  • Бизнес эрхлэгчийн зарчим: зах зээл, борлуулалтын сувгийг сонгох, маркетингийн гол хэрэгслүүд, үндсэн зорилт
  • Маркетингийн иж бүрдэл: бараа бүтээгдэхүүний нийлүүлэлт, хувиарлалт
  • Маркетингийн төлөвлөгөө, төсөв 
  • Мc Kinsey матриц
  • Хэрэглэгчидтэй харилцах  
  • Маргаан, санал гомдлыг хүлээн авах
  • Компанийнхаа маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, танилцуулах

Сургалт: Онолын хэсэг, багийн ажил, маркетингийн төлөвлөгөөний танилцуулга
Үргэлжлэх хугацаа: 3 өдөр
Үнэ: 439'000 MNT / (BPN-ийн хөтөлбөрийн оролцогчид :10%-ийн хөнгөлөлттэй)
Сонирхсон хүн бүрт нээлттэй
Төлбөрт цайны завсарлага, өдрийн хоол болон сургалтын гарын авлага, материалын зардал багтсан болно.

 

 

 

Огноо, Бүртгэл

Login