Зөрчлийн менежмент

Зорилго

Бизнес эрхлэгчид зөрчил хэрхэн үүсдэгийг таньж мэдэх, түүнчлэн зөрчлийн янз бүрийн үе шатуудад зөв зохистой арга хэмжээ авах.

Саад бэрхшээл үүсэхээс аль болох зайлсхийн , зөрчлийг зөв удирдан , ашигтай нөхцөл байдлыг бий болгох. Оролцогчид өөрсдийн зан төлөвийг мэдэх.

Агуулга

  • Болзошгүй зөрчлийг эрт таньж мэдэх
  • Зөрчил, түүний шалтгаан, оролцогч талуудыг ойлгох
  • Зөрчлийн шинжилгээ: зөрчил хэрхэн үүсдэг, түүний үе шатууд
  • Зөрчлийн менежментийн зарчмууд: зөрчлийг томрохоос сэргийлэх, зөрчил хурцадсан үед нөхцөл байдалд тохирсон, ажил хэрэгч хандах
  • Зөрчлийн үед  ямар үүрэгтэй оролцох, ёс зүйтэй хандах
  • Зөрчлийн үед өөрийн зан төлөвийг таних ( хувь хүний зан чанар)
  • гэх мэт

Нэмэлт мэдээлэл

  • Сургалтад оролцогчид зөрчлийн жишээн дээр багаараа ажиллана
  • Өөрсдийн зөрчлийн нөхцөл байдлыг жишээ болгон  сургалтаар хэлэлцүүлж болно. (өмнө нь бидэнд бичгээр мэдэгдэх)

Сургалт: Онолын хэсэг, практикт нэвтрүүлэх
Үргэлжлэх хугацаа: 2 өдөр
Үнэ: 359'000 MNT
Сонирхсон хүн бүрт нээлттэй
Төлбөрт цайны завсарлага, өдрийн хоол болон сургалтын гарын авлага, материалын зардал багтсан болно.

Огноо, Бүртгэл

Login